Dersom du mangler en vare i din leveranse kan du enkelt registrere en reklamasjon ved å følge trinnene nedenfor. Undersøk også om du har betalt for varen før du registrerer reklamasjonen. Om en vare er restnotert og derfor ikke er sendt til deg, vil reklamasjonen makuleres.
Vær oppmerksom på at vi iblant sender en leveranse i fler kolli. Du kan se om det gjelder din leveranse ved å gå inn på sporingslinken du mottok i leveransebeskjeden dyu fik på e-post.
For å reklamere en eller flere varer bruker du vårt digitale Returskjema.
- Angi ordrenummer og den e-postadressen du oppga ved bestilling – klikk på «Finn min ordre»
- Marker den eller de produkter som skal reklameres
- Velg Returtype «Reklamasjon» og angi Årsak til retur. I dette tilfelle velger du «Mangler i leveransen»
- Fikk du noe annet istedenfor? Ikke glem å skriv det i kommentarfeltet! Informer også om din leveranse var skadet ved ankomst eller så ut til å ha blitt pakket om av underveis. Våre kartonger er markert med vår egen logo.
- Dersom du mottok noe annet istedenfor skal du bruke returseddelen som blir tilgjengelig etter at registreringen er fullført for å returnere denne varen. Returseddelen skriver du ut ved å klikke på teksten "Skriv ut returseddel her" under punkt 1. Denne linken vil også bli sendt til deg via e-post.
- Så snart vi behandler din reklamasjon vil en erstatningsvare bli sendt til deg. Du vil motta en bekreftelse via e-post når din erstatningslevering er på vei.
- Kontakt kundeservice hvis du har spørsmål eller ønsker hjelp med å registrere reklamasjonen.
Hvis vi trenger ytterligere informasjon fra deg før vi kan fullføre behandlingen av reklamasjonen, vil vi kontakte deg så snart som mulig.
Kommentarer
0 kommentarer
Artikkelen er stengt for kommentarer.